6.7.14

ANIVERSARIO "ARIAS CURTO"

Com motivo do 70º Aniversario do camarada Antom Arias Curto as companheiras do Faísca e da Revolta queremos rendirlhe umha pequena homenagem e partilhar com ele umha ceia.O acto dará comezo por volta das 20:00 horas no L.S Faísca(Rúa Toledo nº9 Vigo).Para a ceia é preciso apontar-se na Revolta ou no Faísca.
Obrigad@s!

3 comentários:

amig@s Árias Curto disse...

Companheiras!!
Pondes que o acto será às 20 h

pero... QANDO SERÁ??

Faísca disse...

Sabado 12 de Xullo, perdoade o despiste

Unknown disse...

Lamento muito nom poder estar. Um problema de cervicais complicado com mareos impide-me viajar. Ainda assim queria saudar a iniciativa e fazer um pequeno contributo à muito merecida homanagem.

Antom.

Cumpres setenta anos, umha idade respeitável, mas estou certo de que a túa disciplina, o teu gosto pola vida sana, unidos ao teu carácter tranqüilo, reflexivo e carinhoso vam conceder-che e debem fazê-lo muitas primaveras mais. Também muitos veraos de sol e praia, nu e sosegado como gostas.
Quero aproveitar se mo permitires para dar-che as graças, por ter sido sempre fidel a Galiza e às suas clases populares. Tu que terias mais motivos que outros para ter abandonado ou ter-te desiludido. Tu que tes sofrido tanto, tu um mutilado ( desculpa a expressom e só no físico) do combate, tu um irmandinho lúcido, disciplinado , valente e corajoso, mas que nunca goza-ches do reconhecimento e glória para outros reservado nas súas poltronas parlamentares.
E agora aliás, alguns já rosmam claramente que Galiza nom é quem de ser de seu. Com gente coma ti, bem podemos rir-nos nas suas traidoras caras.

Sempre recevim de ti, solidariedade, um bom conselho às vezes, respecto, carinho e humanidade. Que vaiam de volta irmao, companheiro, camarada e galego de bem, de veradeiro bem.

Para ti FATRIOTA para a liberdade da PÁTRIA, no teu dia de dias, nos teus e nossos setenta anos.

Honor e glória @s caid@s, @s luitador@s, @s presentes e @s ausentes, @s galeg@s humildes e de bem!!!

DMQE

Joám López em Canido de Ferrol a julho do 2014.